تجهیزات آزمایشگاهی آذین
azin lab logo

خرید نیتروژن مایع

در این صفحه شما را به معرفی بخشی از فعالی‌های شرکت آذین دعوت می‌کنیم. تجهیزات آزمایشگاهی آذین دارای سابقه طولانی در امر واردات و فروش تجهیزات آزمایشگاهی در ایران می‌باشد. تامین و توزیع تانک ازت، یکی از فعالیت‌های شرکت آذین بوده که در کنار آن، تامین و فروش نیتروژن مایع با حجم‌های کم را نیز بر عهده دارد. ما تانک ازت، دستگاه کرایو و فلاسک نیتروژن مایع شما را از نیتروژن مایع پر خواهیم کرد …

جهت سفارش نیتروژن مایع می‌توانید با شماره‌های ذکر شده تماس حاصل نمایید.

قیمت نیتروژن مایع

(تماس بگیرید)

آدرس شرکت آذین جهت مراجعه حضوری:

خواص فیزیکی و شیمیایی نیتروژن مایع

نیتروژن مایع بی‌رنگ، بی‌بو، غیر قابل اشتعال، غیر سمی و از نظر شیمیایی خنثی می‌باشد. نیتروژن عنصر شیمیایی غیر فلزی با الکترونگاتیویته 3 است که در جدول تناوبی با N مشخص می‌شود و دارای عدد اتمی 7 می‌باشد. گاز نیتروژن 78 درصد از ترکیبات اتمسفر را تشکیل می‌دهد. این گاز از مایع‌سازی هوا و یا گرم کردن NaN3 بدست می‌آید. از عمده‌ترین منابع نیتروژن، اتمسفر است. نیتروژن گازی از جو را می‌توان با روش‌های مایع شدن هوا و تقطیر جزء به جزء بدست آورد.

نیتروژن را به سه حالت گاز، مایع و جامد می‌توان تولید نمود. این عنصر در دمای محیط بصورت گاز و در برودت 196- درجه سانتیگراد مایع، و در سرمای 210- درجه سانتیگراد و در فشار اتمسفر به حالت جامد می‌باشد. جهت آشنایی با نیتروژن مایع مقاله‌ی خواص و خطرات نیتروژن مایع را مطالعه بفرمایید.

سفارش نیتروژن مایع

موارد ایمنی ازت مایع

غلظت بالای نیتروژن در یک فضای بسته موجب خفگی می‌شود. هنگام کار با نیتروژن مایع از تجهیزات ایمنی همچون دستکش ازت مایع، پیش‌بند و شیلد محافظ صورت استفاده نمایید. هرگونه تماس دست یا بدن انسان با ازت مایع باعث سرمازدگی و از بین‌رفتن بافت پوست می‌شود.

جهت اطلاع از قیمت ازت مایع، خرید نیتروژن مایع و یا شارژ تانک ازت خود می‌توانید با بخش فروش شرکت آذین تجهیز تماس حاصل نمایید تا نسبت به شارژ آنها اقدام شود.

مقالات مرتبط